Regulamin
korzystania z systemu rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych www.rezerwacja.pl należącego do eTravel S.A.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Administrator Systemu rezerwacyjnego.
Administratorem Systemu rezerwacyjnego www.rezerwacja.pl
jest eTravel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-305), Al. Jerozolimskie 142B, tel. 801
08 08 06 lub (22) 492 77 01, fax: (12) 421 88 80, e-mail: rezerwacja@rezerwacja.pl
1.2. Funkcje Systemu. Serwis www.rezerwacja.pl umożliwia użytkownikom:
a. uzyskanie informacji o dostępnych połączeniach lotniczych i cenie biletów
b. dokonanie rezerwacji na wybrane przeloty
c. zakup biletu na wybrane połączenie lotnicze
1.3. Zastosowanie postanowień Regulaminu.
Założenie rezerwacji lub zakup biletu może nastąpić poprzez stronę serwisu,
telefonicznie lub e-mailem. Wobec rezerwacji założonych telefonicznie i mailem
postanowienia niniejszego regulaminu stosuje się odpowiednio.
1.4. Akceptacja Regulaminu.
Warunkiem korzystania z Systemu rezerwacji dostępnego w serwisie
internetowym www.rezerwacja.pl jest
akceptacja podanych poniżej warunków Regulaminu. Akceptacja stanowi
oświadczenie woli i stwarza prawne zobowiązania między Użytkownikiem i eTravel
S.A.
2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ UŻYTKOWNIKA SERWISU eTravel SA
2.1. Akceptacja warunków.
Użytkownik akceptuje warunki określone w niniejszym regulaminie i przyjmuje
na siebie pełną odpowiedzialność za czynności wynikające z korzystania z
serwisu.
2.2. Występowanie w imieniu osoby trzeciej.
Użytkownik korzysta z serwisu w swoim imieniu. Jeśli czyni to w imieniu
osoby trzeciej, oznacza to, że posiada ważne w świetle prawa pełnomocnictwo.
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za działanie bez pełnomocnictwa lub z
przekroczeniem jego granic.
2.3. Posługiwanie się nieprawdziwymi danymi.
Zabrania się dokonywania zapytań o rezerwację z użyciem fałszywego nazwiska
lub cudzego nazwiska bez ważnego pełnomocnictwa oraz dokonywania płatności za
zarezerwowane bilety lotnicze przy użyciu fałszywej lub cudzej karty
kredytowej.
2.4. Zakres korzystania z systemu rezerwacji.
Użytkownik oświadcza, że będzie korzystał z serwisu wyłącznie w zakresie
zapytań o rezerwację i zakup produktu/usługi oferowanej na stronie
rezerwacja.pl.
2.5. Ograniczenie odpowiedzialności.
Administrator nie udziela gwarancji, że korzystanie z serwisu będzie
przebiegało bez usterek, wad, przerw czy braku możliwości połączenia z systemem
rezerwacyjnym oraz co do tego, że rezultat poszukiwań sprosta oczekiwaniom
Użytkownika co do merytorycznej zawartości, dokładności czy przydatności
uzyskanych informacji. eTravel S.A. zastrzega, że korzystanie z systemu
rezerwacji odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Użytkownika.
2 .6. Warunki przewozu.
Pasażer jest zobowiązany zapoznać się z międzynarodowymi warunkami przewozu
i innymi ważnymi postanowieniami IATA dostępnymi w języku polskim i angielskim
pod linkiem: „Conditions of
Contract"
3. OBSŁUGA REZERWACJI I SPRZEDAŻY
3.1. Dokumenty podróży.
Użytkownik w chwili dokonywania rezerwacji odpowiedzialny jest za posiadanie lub możliwość otrzymania na czas odpowiednich dokumentów podróży, takich jak paszport lub wiza. eTravel S.A. nie ma obowiązku udzielania informacji na temat wymaganych dokumentów. Informacje dotyczące wymagań paszportowych i wizowych danego kraju (dotyczy także kraju przesiadki) można uzyskać m.in. na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych www.msz.gov.pl / Informacje dla obywateli RP wyjeżdżających za granicę lub bezpośrednio w placówkach dyplomatycznych.
3.2. Sprzedawca i wystawca biletów.
Sprzedawcą biletów lotniczych jest eTravel S.A. Wystawcą biletów jest Netmedia Business Travel Sp. z o.o., która posiada licencję IATA (International Air Transport Association - Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych) i ma prawo do dokonywania rezerwacji oraz wystawiania biletów lotniczych za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego. NBT wchodzi w skład grupy kapitałowej eTravel SA.
3.3. Zapytanie o rezerwację.
Proces rezerwacji przebiega dwuetapowo:
przez Użytkownika na stronie serwisu
następnie
w Biurze Obsługi Klienta eTravel.
Użytkownik dokonuje zapytania o możliwość założenia rezerwacji poprzez
wybór jednej z zaproponowanych przez System rezerwacyjny opcji, prawidłowe
wprowadzenie do formularza rezerwacyjnego wszelkich danych niezbędnych do
dokonania transakcji zakupu biletu lotniczego, a następnie zapoznanie się i
akceptację niniejszego Regulaminu oraz warunków zakupu i zwrotu biletu. eTravel
S.A. zastrzega sobie prawo ustalenia wcześniejszego terminu zakupu biletu
lotniczego niż termin określony przez linię lotniczą.
3.4. Potwierdzenie rezerwacji i ceny.
Dowodem posiadania przez Użytkownika
rezerwacji jest e-mail o temacie: "Potwierdzenie rezerwacji"
zawierający imiona i nazwiska pasażerów, trasę podróży, numer rezerwacji,
całkowitą cenę biletu lotniczego na moment potwierdzenia zapytania o rezerwację
i formę płatności. UWAGA! Potwierdzenie rezerwacji nie jest jednoznaczne z
potwierdzeniem ceny zakupu biletu lotniczego. Ponieważ taryfa oraz podatki i
opłaty lotniskowe mogą być wyrażane przez przewoźników zarówno w PLN, jak
również w walutach obcych, cena za bilet lotniczy w momencie wystawienia może
ulec niewielkim zmianom, wynikającym z dziennego kursu danej waluty. eTravel
S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany ceny biletu przed jego wystawieniem,
wynikającej ze zmiany kursu zastosowanej waluty.
4. CENA BILETU LOTNICZEGO
4.1. Cena biletu lotniczego określona jest w Systemie rezerwacyjnym w złotych
polskich (PLN).
4.2. Cena zakupu biletu lotniczego zawiera:
a) taryfę (cena za przelot),
b) opłaty lotniskowe,
c) prowizję eTravel S.A. (opłatę transakcyjną - Transaction Fee)
4.3. Prowizja eTravel S.A. (opłata transakcyjna) jest wprowadzoną przez linie
lotnicze opłatą za rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych. Za bilety
wystawione na podstawie rezerwacji dokonanych w serwisie www.rezerwacja.pl pobierane są następujące
prowizje( opłaty transakcyjne) :
a. połączenia europejskie
80 PLN
b. połączenia poza Europą(świat) 100
PLN
c. połączenia krajowe ( wewnątrz Polski)
60 PLN
4.4. Wysokość prowizji za bilety zarezerwowane w serwisie eTravel SA nie zależy
od tego, jaki przewoźnik obsługuje połączenie.
4.5. Jeśli cena znacząco różni się od oczekiwanej, może to mieć związek z
brakiem miejsc w najtańszych klasach rezerwacyjnych. Prosimy sprawdzić daty
wylotu i powrotu w sąsiednich terminach lub skontaktować się z biurem
eTravel S.A., tel. 801 08 08 06 lub (22) 492 77 01 lub rezerwacja@rezerwacja.pl.
4.6. Linia lotnicza może zmienić lub wycofać ze sprzedaży taryfę już po
dokonaniu rezerwacji. Rezerwacja taka zostanie anulowana bez ponoszenia kosztów
przez Użytkownika.
4.7. Przedstawiona w trakcie procesu rezerwacji cena nie jest wiążącą ofertą
handlową do momentu potwierdzenia przez eTravel SA Potwierdzenie może nastąpić
e-mailem lub telefonicznie według danych podanych przez Użytkownika w
formularzu zamówienia.
Zwracamy uwagę, że statystycznie proces rezerwacji biletów lotniczych dotyczących tych samych połączeń dokonywany jest w tym samym czasie przez wielu Użytkowników na całym świecie. Cena biletów zależy natomiast od wielu czynników określonych przez danego przewoźnika, w tym między innymi od czasu, jaki pozostał do rozpoczęcia podróży, jak również aktualnego poziomu rezerwacji. Przewoźnicy lotniczy wprowadzają, wycofują lub zmieniają taryfy widoczne w systemie rezerwacyjnym w czasie rzeczywistym. Z tego względu istnieje możliwość, że cena widoczna w rezultatach wyszukiwania połączeń i taryf będzie się różnić od zaproponowanej w zapytaniu o ostateczne potwierdzenie rezerwacji, lub też Użytkownik otrzyma informację o tym, że wyszukana oferta nie jest już aktualna i wyszukiwanie powinno zostać powtórzone. eTravel w żaden sposób nie ingeruje w ceny biletów lotniczych, które wyznaczają przewoźnicy.
5. WYSTAWIENIE I ZAKUP BILETU LOTNICZEGO
5.1. Rezerwacja jest weryfikowana przez eTravel SA pod względem prawidłowości
skalkulowanej ceny dla danego połączenia przy uwzględnieniu warunków danej
taryfy oraz przepisów IATA. W przypadku wykrycia rozbieżności pomiędzy
informacją ukazaną Użytkownikowi, a stanem faktycznym, Użytkownik zostanie
poproszony o potwierdzenie zweryfikowanej rezerwacji.
5.2. Przed dokonaniem zakupu biletu lotniczego Użytkownik zobowiązany jest
zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zaakceptować jego treść, a także
zapoznać się z warunkami taryfy (warunki zakupu i zwrotu biletu) dotyczącymi
wybranego przez Użytkownika połączenia lotniczego. Warunki te ustalane są przez
linie lotnicze i dostępne na stronie internetowej w czasie rezerwacji lub
zakupu oraz bezpośrednio u kasjera lotniczego pod nr tel. 801 08 08 06 lub (22)
492 77 01 lub rezerwacja@rezerwacja.pl. Dane osoby, na którą
rezerwacja jest założona winny zgadzać się z danymi w paszporcie pod rygorem
nie wpuszczenia na pokład samolotu. W takim przypadku zapłata za bilet lotniczy
nie podlega zwrotowi.
5.3. Dokonanie rezerwacji nie stanowi podstawy do dostarczenia biletu
lotniczego Użytkownikowi.
5.4. Zakup biletu lotniczego, na który jest dokonana rezerwacja, możliwy jest
tylko za pośrednictwem eTravel S.A.
5.5. Zarezerwowany bilet należy zakupić w terminie ustalanym każdorazowo dla
danej rezerwacji. Termin ten określony jest przez system rezerwacyjny na
podstawie warunków danej taryfy. Jeśli bilet nie zostanie zakupiony w podanym
terminie, rezerwacja zostanie automatycznie usunięta. Biuro eTravel S.A.
pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00 i tylko w takich godzinach możliwe jest wystawienie
biletu. eTravel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za anulację rezerwacji
spowodowaną nie wykupieniem biletu w terminie lub brakiem zapłaty.
5.6. Linia lotnicza ma prawo skrócić termin zakupu biletu, o czym Użytkownik
zostanie powiadomiony e-mailem lub telefonicznie na numer podany w formularzu
zgłoszeniowym. Akceptując postanowienia niniejszego Regulaminu, Użytkownik
potwierdza tym samym, że wysłanie przez BOK eTravel SA e-maila na w/w adres
Użytkownika bądź udzielenie informacji telefonicznej, wywołuje skutki
doręczenia, zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
5.7. eTravel SA zastrzega sobie prawo ustalenia Użytkownikowi wcześniejszego
terminu wykupu biletu niż termin określony przez linię lotniczą.
5.8. W przypadku zapłaty za bilet w innym dniu niż dzień rezerwacji, Użytkownik
ma obowiązek przed dokonaniem płatności (przelew, gotówka) w dniu zakupu
biletu, skontaktować się z eTravel SA telefonicznie pod numerem 801 08 08 06
lub (22) 492 77 01 lub e-mailem pod adresem: rezerwacja@rezerwacja.pl w godzinach od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 18.00 i ustalić właściwą cenę biletu lotniczego w PLN zgodnie z
aktualnym kursem walut. Jeśli pomiędzy dniem dokonania przelewu a datą
wystawienia biletu jego cena wzrośnie, Użytkownik ma obowiązek uzupełnić tę
różnicę w cenie.
6. FORMY PŁATNOŚCI
Karta kredytowa
6.1. Płatności kartą kredytową może dokonać tylko jej właściciel. Używanie
cudzej karty kredytowej w celu opłacenia biletu lotniczego jest w świetle prawa
polskiego i międzynarodowego przestępstwem przeciw mieniu i podlega karze na
mocy Art. 278. § 1. Kodeksu Karnego. Wszelkie próby dokonania określonego
powyżej przestępstwa będą natychmiast zgłaszane odpowiednim organom ścigania.
6.2. Użytkownik podając numer karty kredytowej dokonuje automatycznie wykupu
biletu lotniczego jednak wyłącznie po pozytywnym zweryfikowaniu przez eTravel
SA pod względem prawidłowo skalkulowanej ceny dla danego połączenia przy
uwzględnieniu warunków danej taryfy oraz przepisów IATA. Pozytywna autoryzacja
równoznaczna jest z zakupem biletu lotniczego.
6.3 Autoryzacja i rozliczenie płatności za bilet lotniczy i opłaty lotniskowe
dokonywane jest za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego przez linie lotnicze,
natomiast autoryzacja i rozliczenie płatności za opłatę transakcyjną odbywa się
za pośrednictwem systemu eService.
6.4. W przypadku:
a) braku autoryzacji;
b) możliwości zablokowania należności na karcie;
c) gdy przewoźnik wyraźnie zabrania płatności kartą danego typu;
d) gdy przewoźnik wyraźnie zabrania płatności kartą za daną taryfę;
eTravel SA skontaktuje się telefonicznie z Użytkownikiem w celu ustalenia innej
formy płatności. W razie braku możliwości skontaktowania się telefonicznego
zostanie wysłany e-mail. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy będzie dokonany na
podstawie danych określonych przez Użytkownika w formularzu zgłoszeniowym.
6.5. Do poprawnej autoryzacji kart kredytowej, niezbędne jest podanie przez
Użytkownika następujących danych dotyczących karty kredytowej:
a) nazwisko i imię właściciela
b) rodzaj karty kredytowej
c) numer karty kredytowej
d) data ważności karty kredytowej
e) kod CVV2/CVC2 (znajduje się na odwrocie karty płatniczej. Są to trzy
ostatnie cyfry wydrukowane przy numerze karty na pasku do podpisu).
6.6. Autoryzacja karty kredytowej polega na przesłaniu danych karty do systemu
rezerwacyjnego oraz do eService. Następnie karta kredytowa o numerach podanych
przez Użytkownika zostanie obciążona ceną ustaloną zgodnie z punktem 4.
Pozytywna autoryzacja równoznaczna jest z zakupem biletu lotniczego.
6.7. W przypadku braku możliwości zablokowania należności na karcie kredytowej,
nie nastąpi zakup biletu.
6.8. eTravel SA nie ponosi odpowiedzialności za sposób przeprowadzenia
autoryzacji karty kredytowej przez linię lotniczą oraz zastrzega, iż nie ma
wpływu na moment obciążenia rachunku posiadacza karty.
Przelew
6.10. Przelewu należy dokonać na konto: Bank: ING Bank Śląski.; numer rachunku:
77 1050 1025 1000 0090 3027 3164 , Beneficjent: eTravel SA, 02-305 Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B. Tytuł wpłaty musi zawierać numer rezerwacji i nazwiska pasażera (-ów). Aby bilet został wystawiony, środki muszą znaleźć się na koncie eTravel S.A. przed wystawieniem biletu, w związku z powyższym wybierając formę płatności za bilet przelew należy pamiętać o wcześniejszym dokonaniu przelewu, tak aby środki znalazły się na koncie eTravel najpóźniej w dniu wystawienia biletu podanym na potwierdzeniu rezerwacji lub potwierdzonym przez BOK eTravel.
eTravel S.A. nie ponosi żadnej
odpowiedzialności za fakt automatycznego wygaśnięcia rezerwacji z powodu braku
płatności.
6.11. Przelewu należy dokonać w banku, w pierwszym możliwym terminie po
dokonaniu w eTravel SA potwierdzenia prawidłowości ceny i rezerwacji.
6.12. Potwierdzenie przelewu należy przesłać e-mailem na adres rezerwacja@rezerwacja.pl z uwidocznionym numerem
rezerwacji oraz nazwiskiem pasażera (-ów).
Gotówka
6.13. Bilet lotniczy może zostać opłacony gotówką w jednym z poniższych biur
obsługi klienta :
Kraków ul Stolarska 8-10 ( Travel Club)
Katowice ul Korfantego 51 (Travel Club)
Warszawa Al. Jerozolimskie 142B (eTravel, Netmedia SA)
Rzeszów ul Lisa Kuli 19 (Netmedia Business Travel Lufthansa City Center) .
Po dokonaniu wpłaty gotówką bilet zostanie wystawiony
7. FORMY ODBIORU I DOSTARCZENIA BILETU
7.1. Zakupiony bilet lotniczy może zostać dostarczony do Klienta pod adres
e-mailowy wskazany przez Użytkownika w formularzu rezerwacyjnym lub może zostać
odebrany w wybranym biurze osobiście przez Użytkownika.
7.2. Odbiorcą biletu może być osoba wskazana na bilecie lub osoba, która
dokonała zakupu biletu lotniczego.
8. ANULOWANIE REZERWACJI PRZEZ UŻYTKOWNIKA
8.1. Użytkownik ma prawo, bez ponoszenia kosztów, anulować dokonaną rezerwację
biletu lotniczego przed jego wykupem( wystawieniem).
8.2. Anulowanie rezerwacji przed wykupieniem biletu jest dopuszczalne poprzez
wysłanie e-maila ze zleceniem anulacji (podając nazwisko i numer rezerwacji) na
adres rezerwacja@rezerwacja.pl albo telefonicznie pod
numerem 801 08 08 06 lub 0 (22) 492 77 01. Użytkownik oświadcza, że anulowanie
rezerwacji w przewidziany powyżej sposób jest dokonane przez niego osobiście.
Tym samym ponosi pełną odpowiedzialność za anulowanie rezerwacji.
8.3. Anulowanie rezerwacji po zakupieniu biletu jest zabronione. Takie
działanie wiąże się z uruchomieniem procedury dokonania zwrotu biletu i
obciążenia pasażera kwotą określoną w warunkach danej taryfy. eTravel SA nie
ponosi odpowiedzialności za nie wpuszczenie przez linię lotniczą pasażera do
samolotu, którego rezerwacja została anulowana przez Użytkownika. W przypadku
zamiaru anulowania zakupionego biletu należy skontaktować się z
przedstawicielem eTravel SA w celu uzyskania informacji o kosztach i procedurze
anulowania i zwrotu biletu.
9. ANULOWANIE REZERWACJI Z WINY LINII LOTNICZEJ
9.1. eTravel SA nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w statusie rezerwacji
lub za anulowanie rezerwacji przez linie lotnicze, w rezerwacjach dokonanych
przez Użytkowników za pośrednictwem serwisu rezerwacji eTravel SA
9.2. Informacje o ewentualnych zmianach w rezerwacji Użytkownika dokonanych
przez linie lotnicze, przesyłane będą przez eTravel SA pod wskazany w
kwestionariuszu osobowym adres poczty elektronicznej Klienta lub przekazywane
telefonicznie.
10. ZWROT BILETU LOTNICZEGO
10.1. Użytkownik ma prawo dokonać zwrotu biletu lotniczego zakupionego za
pośrednictwem serwisu eTravel SA, pod warunkiem, że zezwala na to taryfa
zastosowana w bilecie lotniczym. Zamiar dokonania zwrotu zakupionego biletu
należy zgłosić do eTravel SA pisemnie w celu uzyskania informacji o kosztach i
procedurze zwrotu, najpóźniej na 4 godziny przed wylotem i wyłącznie w
godzinach pracy biura eTravel S.A.
10.2. Warunki zwrotu biletu określają linie lotnicze.
10.3. Zwrot biletu lotniczego wiąże się zawsze z potrąceniem kosztów
określonych szczegółowo w warunkach zakupu biletu.
10.4. Wybrane taryfy promocyjne nie zezwalają na dokonanie jakichkolwiek zmian
w bilecie lotniczym i na zwrot biletu do wystawcy przed rozpoczęciem podróży.
Oznacza to, iż rezygnacja z przelotu wiąże się z całkowitą utratą opłaty
uiszczonej za bilet lotniczy. Zwracamy szczególną uwagę na zapoznanie się z
warunkami taryf przed zakupieniem biletu lotniczego.
Zwrotowi nie podlega prowizja (opłata transakcyjna).
10.5. Kwota należna Użytkownikowi za zwracany bilet lotniczy przesyłana jest na
konto wskazane przez Użytkownika lub na użytą przy płatności kartę kredytową w
terminie do 14 dni od otrzymania pisemnego lub osobistego zgłoszenia od
użytkownika.
11. ZMIANA REZERWACJI ZAKUPIONEGO BILETU
11.1. Użytkownik ma prawo dokonać zmian w rezerwacji po zakupie biletu (data,
godzina wylotu, itp.) na warunkach określonych przez taryfę. Imię i nazwisko
pasażera nie podlega zmianie.
11.2. Warunki dokonywania zmian w rezerwacji określają linie lotnicze.
11.3 Zmiana biletu lotniczego podlega:
a. opłacie za zmianę wynikającej z zastosowanej
taryfy
b. ewentualnym kosztom zastosowania aktualnie
dostępnej taryfy, jeśli poprzednia nie jest dostępna.
12. REZERWACJA i ZAKUP BILETU NA LINIE LOW COST
12.1 Proces rezerwacji odbywa się bezpośrednio w linii lotniczej typu low cost za pośrednictwem strony serwisu www.rezerwacja.pl
12.2 Dokonanie rezerwacji na połączenia linii low cost jest jednoznaczne z wystawieniem biletu, oba procesy realizowane są w tym samym czasie
12.3 Za rezerwacje i bilety na linie low cost można dokonać płatności tylko i wyłącznie kartą kredytową.
12.4 Obciążenie karty kredytowej odbywa się przez linie lotniczą low cost za wartość biletu oraz przez eTravel za opłatę transakcyjną.
12.5 Po do dokonaniu rezerwacji na linie low cost potwierdzenie rezerwacji wraz z jej numerem zostanie przesłane na adres e-mail podany przez osobę dokonująca rezerwacji. Linie lotnicze low cost uznają rezerwację za założoną wówczas gdy pasażer dysponuje potwierdzeniem rezerwacji wraz z jej numerem.
12.6 eTravel nie wystawia faktur za rezerwacje/bilety zakupione na linie lotnicze typu low cost
12.7 eTravel pobiera opłatę transakcyjną za rezerwacje dokonane na linie low cost w wysokości 80 PLN za jedną rezerwację/bilet ( rezerwacja/bilet dla jednej osoby).
12.8 eTravel wystawia tylko faktury za opłatę/y transakcyjne.
Za opłatę transakcyjną za dokonaną rezerwację na linie low cost eTravel wystawia fakturę obciążając kartę kredytową podaną w procesie rezerwacji/biletu na linie low cost.
12.9 Po dokonaniu rezerwacji/zakupu biletu na linie low cost nie można dokonać zwrotu zakupionego biletu.
12.10 W przypadku zmiany dokonanej rezerwacji/zakupionego biletu na linie low cost należy skontaktować się w Biurem Obsługi Klienta eTravel podając numer rezerwacji widniejący na potwierdzeniu przesłanym z linii lotniczej low cost. BOK eTravel sprawdzi bezpośrednio w linii lotniczej low cost czy dana zmiana jest możliwa wg jakich warunków i jaki będzie koszt ewentualnej zmiany. Wysokość opłaty za dokonanie ewentualnej zmiany określa i pobiera linia lotnicza.
12.11 Za każdą dokonaną przez BOK eTravel zmianę rezerwacji w linii lotniczej low cost eTravel pobiera opłatę transakcyjną w wysokości 80PLN.
12.12 Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji/biletu z linii lotniczej low cost w celu uniknięcia dodatkowych kosztów należy dokładnie przeczytać warunki dołączone do rezerwacji- każda linia lotnicza ma własne warunki i regulaminy.
12.13 eTravel nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia( anulowanie lotu, zmiany godzin lotu, zmiany portu odlotu lub przylotu i inne ) rejsów linii lotniczych.
12.14 Przesłanie informacji o zakłóceniu rejsu leży po stronie linii lotniczej, linia lotnicza powinna wysłać na adres e-mail podany przy zakładaniu rezerwacji/zakupie biletu wszelkie informacje związane z zakłóceniem rejsu. eTravel nie otrzymuje takich informacji z linii lotniczych typu low cost.
12.15 Niektóre linie lotnicze mogą dokonywać obciążenia karty kredytowej w walucie innej jak PLN pomimo podania ceny w PLN. eTravel nie ponosi odpowiedzialności za kursy wymiany walut oraz obciążenie karty kredytowej dokonane przez linie lotnicze.
12.16 W przypadku problemów z otrzymaniem potwierdzenia rezerwacji z linii lotniczej low cost lub w celu sprawdzenia i potwierdzenia rezerwacji/biletu na linie typu low cost należy skontaktować się bezpośrednio z linia lotniczą lub BOK eTravel.
13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
13.1. Administratorem Danych Osobowych jest eTravel SA
13.2. Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik wyraża zgodę na przekazywanie
danych osobowych w celu wykonania obowiązków wynikających z zawarcia umowy
zakupu biletu lotniczego.
13.3. Udostępniane dane osobowe są chronione zgodnie z "Ustawą o ochronie
danych osobowych".
13.4. Udostępnienie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo wglądu do swoich
danych oraz do ich poprawiania, a także do żądania ich usunięcia.
13.5. eTravel SA dokłada wszelkich starań, aby Użytkownicy Systemu rezerwacji
mieli pełen dostęp do nowych produktów, usług, promocji i cenników oferowanych
w Internetowym Serwisie Turystycznym eTravel SA W związku z tym zastrzega sobie
prawo do informowania Użytkowników o wszelkich akcjach promocyjnych
przeprowadzanych przez eTravel SA.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1. W sprawach nie uregulowanych przez postanowienia niniejszego Regulaminu
stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
14.2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez
serwis Rezerwacja.pl rozstrzygane są przez sądy właściwe miejscowo dla
siedziby eTravel SA
14.3. eTravel SA nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe po stronie
Użytkownika wynikające z faktu nie odbycia podróży w przypadku występowania
siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a także z przyczyn
niezależnych od eTravel SA, w szczególności strajku pracowników linii
lotniczych, pracowników portów lotniczych, itp. NBT jako wystawca biletów
lotniczych działa w imieniu i na rzecz linii lotniczych. Odpowiedzialność linii
lotniczych za organizację i skutki transportu powietrznego pasażerów regulują
konwencje międzynarodowe (Konwencja Haska z 1929 r., Konwencja Warszawska z
1955 r. oraz rezolucje IATA). eTravel S.A. ani NBT nie ma prawa ani możliwości
ingerencji w ich treść.
14.4. eTravel S.A. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści
Regulaminu. Każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią
Regulaminu przed dokonaniem rezerwacji i jest związany postanowieniami
Regulaminu w chwili dokonywania rezerwacji i zakupu biletów.
15. ZGODA UŻYTKOWNIKA.
Oświadczam, że wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu są dla mnie jasne
i zrozumiałe. Akceptuję wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu bez
zastrzeżeń.